SLUTET

Hej!
Då har vi äntligen gått ut nian, det hat varit blandade känslor både ifrån mig och Ellen. Samtidigt som man tycker det ska bli roligt att komma iväg ifrån Snappe så kommer man sakna speciellt lärarna en del. Man kommer sakna den tryggheten man hade på Snappe, att man alltid visste var man skulle gå ifall det hänt något osv.

Nu har vi iallafall slutat och nu väntar en förhoppningsvis underbar sommar med fantastiska vänner! Sen är man lite spänd över att börja på en helt ny skola och komma i en ny klass och allt det där.

Jag tänkte även berätta lite om gårdagen!
Ellen sov hos mig så när vi vaknade på morgonen så gick vi och kollade på tv ett tag, sen åt vi frukost och började sminka och fixa till oss. 10:20 gick vi hemifrån för att sedan träffa klassen i klassrummet en sista gång 10:30. Sedan höll rektorn ett tal i matsalen och det delades ut priser osv.
Sen var det dags att krama och säga hejdå till alla lärare som ställt upp på en lång rad, det var väldigt känslosamt både för mig och Ellen. När det var gjort fotades vi och började sedan bege oss ner mot kyrkan där vi skulle sjunga lite och sedan få våra betyg!
Mina betyg var jag förövrigt väldigt nöjd med!

På kvällen var det lite "fest" i Immeln, dit kom nästan alla nior som slutat och man snackade och umgicks.
Idag eller snarare inatt ska jag och 8 andra tjejer visa upp en vattenbalett som vi har satt ihop med hjälp av vår duktiga tränare , den ska vi visa upp vid 02:30 på Trolla badet i Glimåkra! Kom gärna dit och kolla!

Det var nog allt jag hade för idag! Många sommarkramar Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback