LIVET 2

Hejsan bloggen!
Dålig rubrik, jag vet!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Så det får bli lite improvisation...
Snart är det sommarlov! Ska bli fett skoj med lite stor lov och framför allt sommar! Ska bli skönt att slippa skolan och får en ordentlig nystart senare i höst på det nya gymnasiet. En massa roliga saker som avslutning nu i skolan, vi har spexfoto, som ska bli skit kul, vi har revy som också ska bli skit roligt men är lite nervös!
Annars då Ellen?? Har varit lite seg här nu... Tappade suget lite gran men nu är jag tillbaka! Har liksom inte funnits så mycket att skriva om... Men nu som sagt händer det en massa roligt k skolan och sommaren är här, då finns det en massa roligt att skriva om!
Ni får ha det så bra! Kramis/Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback