Jun. 01, 2013

Hej allihop! Förlåt för dålig uppdatering.. Jag har egentligen ingen bra anledning att skylla på, lathet helt enkelt.
Idag har jag varit på marknad med Ellen, jag köpte ingenting denna gången, ovanligt för att vara mig.. Jag tänkte att jag skulle spara mina pengar till morgondagens äventyr som innebär en tripp till Ullared med mamma och mina systrar, väldigt kul! Jag tänkte att jag skulle handla lite shorts och andra nödvändigheter till Kroatien som jag ska till med mamma, pappa och Astrid. Vi kommer va borta i ungefär 3 och en halv vecka och då blir det förmodligen ingen uppdatering pga brist på internet där nere..
Hoppas ni klarar er ändån och att Ellen kommer va aktiv då!

Efter marknaden fixade vi till oss och åkte till en födelsedagsfest i Broby som vår kompis höll. Väldigt trevlig kväll har det varit, tack alla!
Nu ska jag bara gå och lägga mig och sova!
Många kramar Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback