FAVORITER!

Hej! Jag tänkte berätta om ett par nagellacksfavoriter. Det är två lack från china glaze, den ena är vit-skimrig och den andra är en ganska baby-rosa.
Jag köpte dessa lacken på ge-kås i Ullared förra veckan och jag älskar redan dom! Dom håller länge på naglarna och slits inte bort eller lådsnar när jag simmar, vilket alla mina andra lack har en tendens att göra..

Dom är i orginal förpackning, alltså 14 ml och jag betalade 49kr styck.
Man kan även köpa dom på http://Nelly.com">Nelly.com vet jag. Det är bara att söka på china glaze på deras hemsida så kommer det upp otroligt många fina färger.

Såhär lyder beskrivningen på http://nelly.com">nelly.com:


China Glaze är ett av USA:s största salongsmärken inom nagellack och nagelvård. Nagellacken har en glans och lyster och håller länge utan att skavas bort. Nagellacken innehåller samma material som används för att ge porslin dess finish och glans. Det finns många olika färger att välja emellan och det finns något för allas smak. Från neon, till rött, korall och till olika nyanser av blått inspireras China Glaze nagellack av allt från stränderna på Tahiti till New Yorks vilda nattliv och framför allt av varje kvinnas skönhet.

Hoppas ni haft en skön helg ! Kram Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback